Residents de la tercera edat, de la residència Lantus, visitaran la Biblioteca

El pròxim 20 de setembre, residents de la tercera edat, de la residència Lantus de Tona, visitaran la Biblioteca. Es desplaçaran, acompanyades per familiars, i per part de l’equip de residents, per a conèixer el nou espai i tot allò que els pot oferir.

La visita donarà a conèixer les instal·lacions, cada un dels seus espais, els usos que s’estan donant, les activitats culturals que es realitzen i la diversitat de fons documental que poden trobar, llibres per a distreure’s, llibres per aprendre, per a emocionar-se…

Aquesta activitat s’emmarca amb la col·laboració que manté la Biblioteca amb la residència, on ofereix lectures en veu alta i temps de conversa, per la diada de Sant Jordi i per la festivitat de Nadal.