Avui us recomanem la lectura d’un article escrit per Paula Hernández i Luis Muiño, publicat al suplement ES de La Vanguardia, on reflexionen sobre les series i els factors que contribueixen a que ens agradin, com la proximitat dels personatges, el reflex d’una realitat, la sorpresa i la seva bona construcció.
Us recordem que a la Biblioteca podeu trobar tres series complertes que apareixen a l’article i que han esdevingut quasi de culte:
Los Soprano / David Chase. Home Fox Office, 2008.
Breaking Bad. Sony, 2011
The Wire / David Simon. Warner Bros., 2008
“En tiempos recientes, el hecho de que un actor pasara del cine a la televisión significaba que su estrella se estaba apagando y que su carrera iba en declive. Pero actualmente las series de calidad superan a muchos filmes, y para algunos es más jugoso firmar por varias temporadas de trabajo que por una sola película ¿A qué actor no le hubiera gustado ser Tony Soprano, Carrie Bradshaw (Sexo en Nueva York), Piper Chapman (Orange is the new black) o Walter White? Incluso Sir Anthony Hopkins se rindió ante la actuación de Bryan Cranston en Breaking bad, y le escribió una carta en la que afirmaba: “Su trabajo es la mejor actuación que he visto nunca”.
LLegeix l’article
LLegeix l’article