Més de 40 novetats, de còmic, manga i novel·la fantàstica

Estem d’enhorabona. Arriba l’estiu, aviat les vacances, i més temps lliure per a gaudir.

Des de la Biblioteca tenim una bona notícia, disposem de més de 40 novetats de còmic, manga i novel·la fantàstica i de ciència-ficció, adreçada als més joves. D’entre els llibres rebuts, gràcies a la subvenció de la Generalitat de Catalunya, trobaràs, històries com:

La abuela y su gato gordo, un manga que ens explica les peripècies d’un entranyable felí i la seva propietària. Un bell retrat costumista ple d’humor i tendresa, amb unes dolces il·lustracions.

Més volums de la terrible Adèle, una heroïna moderna que desprén creativitat i imaginació, que assumeix les seves diferències i, amb fi humor (negre), aporta respostes a les dificultats que viuen els nens. Un còmic del país veí, França, que ha obtingut un èxit aclaparador.

Atelier of witch hat, una sèrie manga, un conte que transforma la desesperació en esperança, d’una nena que somiava en convertir-se en bruixa.

Nuestra hermana pequeña, una sèrie manga, per a més grans, una bonica història ambientada a Kamakura que ens parla sobre els vincles i la família.

La saga BLACKWATER una novel·la en sis entregues que recorre cinquanta anys a la vida d’una família de rics terratinents que són d’allò més estranys, amb les seves històries, les seves aliances i els seus maquiavèl·lics plans per aferrar-se al poder. Lluites, morts i successos inexplicables.

Una altra saga que s’ha convertit en un fenomen mediàtic de tik tok i també d’instagram, De Sangre y Cenizas, de la que trobaràs tots els volums. Una història d’acció trepidant.

O la saga de fantasia de Sarah J. Maas. Inspirat en part per la Ventafocs, la història ens explica el viatge de Celaena Sardothien, una assassina adolescent en un regne corrupte. A mesura que el relat avança, Celaena crea aliances inesperades, i descobreix una conspiració durant les seves aventures. La sèrie ha rebut elogis de la crítica i ha aparegut al New York Times en la llista dels més venuts.

I això és només un aperitiu. Aprofita l’estiu i vine a la Biblioteca.