Gràcies per acompanyar-nos en la inauguració de la reforma de la Biblioteca

El 25 de juny vam tenir el plaer d’inaugurar la reforma de la Biblioteca, de forma institucional. Ens van acompanyar amics de la Biblioteca, alguns familiars de persones que donen nom a les sales, i que han format part de la història d’aquest municipi i d’aquest espai, ahir escoles, avui, biblioteca (Antoni Figueras i Cerdà, Manuel Gausa i Raspall, Pepita Fernández de Aramburu i Artigas, Conxita Artigas, Assumpció Terradellas i Guiteras, Manuel Puig i Genís, Engràcia Remolins, Jaume Cabré), i representants de les administracions públiques, Josep Vives, director general de Promoció Cultural i Biblioteques, de Pau González Val, president delegat de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, Lluís Ges, alcalde de Tona, i Mia Casadesús, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Tona.

L’acte oficial va comptar amb la intervenció de l’escriptor, pedagog i anterior alcalde, Amadeu Lleopart, que va fer un repàs històric de l’edifici i de les persones que van contribuir a fer-lo possible, dotant-lo de vida. Una aproximació al nostre passat, al record i la memòria.

Com en tota celebració, vam gaudir de converses, brindis, i cultura.

Us deixem amb el recull d’imatges de l’acte.