Exposició Moda Circular, a la Biblioteca

Del 12 al 22 de juliol, el vestíbul de la Biblioteca et sorprendrà. Acollim l’exposició Moda Circular, una exposició itinerant que recull les candidatures guanyadores i les que van rebre una menció especial del jurat de l’edició 2021 del Premi Catalunya d’Ecodisseny.

Gràcies a la Generalitat de Catalunya, et podràs apropar durant deu dies a productes dissenyats amb criteris ambientals. A productes que ja es troben en el mercat, dissenyat o fabricat. Productes no produïts o comercialitzats (però en fase de prototip), i productes en desenvolupament o estratègia, desenvolupat per estudiants o titulats novells.

L’exposició, oberta al públic i gratuïta, va acompanyada del Catàleg del Premi on es podrà trobar més informació, dels premiats i dels articles exposats.