Deu anys de música en directe a la Biblioteca, una nova edició del cicle de concerts, Al Pati

Un any més, i en van 10, donem la benvinguda a l’estiu amb música en directe. En aquesta desena edició, us convidem el 25 i 26 de juny a les 20.30h, al cicle de concerts de la Biblioteca, Al Pati. Us oferim un viatge per les emocions, per la tradició i les músiques del món. Els concerts en format acústic a l’aire lliure i gratuïts, tindran lloc a l’espai superior de la Biblioteca, davant del que va ser la sala d’exposicions.

Aquesta desena edició continua sent fidel als seus orígens, el 2015, on la veu i la lletra són elements essencials. Un cicle que abraça la cançó d’autor, les composicions pròpies, i l’obertura musical, des del jazz a les músiques del món, que aposta per artistes singulars, emergents i poc o mai programats, a la comarca, i a les programacions de festivals d’estiu i festes majors.

Aquesta desena edició comptarà el 25 de juny, amb Selma Bruna, l’integrant del grup Marala, presentarà el seu projecte en solitari Dorsal. Folk, pop, tradició i cant coral. El 26 de juny, la cantautora nord-catalana, Agathe Catel, i el cantautor occità gascó, Primaël Montgauzí, inspirant-se en el fèrtil fons llatí, ens conviden a un viatge per les músiques del món, sonoritats de rumba, de trova sud-americana, de morna cap-verdiana, de fado i de cançó francesa.

Un any més, agraïm sincerament als i les artistes que han acceptat acompanyar-nos, en aquest modest cicle, malgrat les circumstàncies.

25 de juny
20.30 h
Selma Bruna

26 de juny
20.30 h
Agathe Catel & Primaël Montgauzí

El cicle musical Al Pati, és un cicle, i com a tal, com la vida, també té un fi. No sabem si aquesta serà la darrera edició, el que si sabem és que va néixer per amor a la música, a la cultura i la poesia de les cançons, per amor a un art que ens ajuda a sostenir-nos. Va néixer per reivindicar la figura del músic i l’artista i reconèixer el seu treball.