Arriba el final de curs a la Biblioteca, més de 2800 alumnes passen pel nostre espai

S’aproxima Sant Joan, i amb ell, la benvinguda a l’estiu i l’adeu a les classes. Des de la Biblioteca destigem a totes les alumnes i docents, que tingueu un bon estiu i que la lectura us acompanyi. Un desig que fem extensible a totes les que ens visiteu.

Són moltes les classes i alumnes, que al llarg del curs 2023-2024, des del moment en què vam reobrir les portes, heu vingut, algunes en més de dues ocasions, per a conèixer l’espai, per estar-vos en ell, per en silenci gaudir de la lectura, per a escollir llibres, per a escoltar històries.

Gràcies a la implicació dels centres educatius, i del seu equip docent, més de 2800 alumnes de Tona, des de la primera infància, primària i secundària han passat una estona amb nosaltres, en aquest temple de la cultura i la lectura. Un espai amb llibres, que no és més que un espai on trobareu amor, amics, consol, preguntes… que reivindica la cultura com a element essencial per a la vida i la resolució de conflictes.

L’equip de la Biblioteca us desitja un meravellós estiu, unes meravelloses vacances i us recorda, que durant aquest període de pausa, continuem oberts, per a vosaltres.