Arriba a la Biblioteca, l’exposició dedicada a Charles Schulz, creador de personatges com Charlie Brown o Snoppy

Del 9 al 27 de setembre, a la Biblioteca, podreu gaudir de l’exposició dedicada al dibuixant nord-americà, Charles Monroe Schulz, conegut internacionalment per les tires còmiques de Charlie Brown.

Una exposició que, com l’obra de l’autor, amaga reflexió sobre la condició humana, humor però també dosis de tristesa i pessimisme. Les historietes de Charles M. Schulz van donar la volta al món amb els Peanuts. Les aventures i desventures, d’un nen, trist, que anava sempre acompanyat del seu inseparable gos Snoopy i del grup d’amics, els Peanuts; uns nens que, es feien ressò de les pròpies vivències del seu creador.

Amb l’exposició ens endinsarem en els personatges més coneguts Charlie Brown, Snoopy i Woodstock; pero també en els personatges femenins, de Peppermint Patty o Lucy. A través d’ells ens submergirem en el feminisme, la interculturalitat, les protestes contra la guerra de Vietnam, l’art i la depressió.

L’exposició, que podreu visitar en l’horari d’obertura de la Biblioteca, va commemorar el centenari del naixement de Charles Schulz i està produïda per la Gerència de Servei de Biblioteques de Diputació de Barcelona.